Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma.Velice dobře napsáno.Kolik lidí v nacistickém Německu si při hajlování uvědomovalo,že jsou hlupáci?Asi nikdo.Pro ně byli hloupí ti co nechápali, že Hitler to myslí dobře a boj proti židovskému nebezpečí je správný...

0 0
možnosti

Muslimové jsou teď prostě "v kurzu", píše a mluví o nich skoro každý. Typická česká vlastnost... Místo abychom mluvili o skutečných hrozbách (třeba důchodová časovaná bomba), které nás ohrozí mnohem dříve a zásadněji, tak řešíme otázky, kterým jako většinoví ateisté stejně nerozumíme.;-D

0 0
možnosti

M96i84l54a83n 85R49a46d92e22k

20. 1. 2015 18:12

Nevidel jsem ziveho nacka na vlastni oci, no a?

0 0
možnosti

..."V posledních dnech naší zemí víří vlna nenávisti a odporu ke všemu muslimskému, ke všem lidem, kteří se hlásí k islámu, nebo jsou z toho alespoň podezíráni."...  Už Vaše první věta je nesmysl.

1 0
možnosti

M85a68r64t65i82n 15L82a28c64o

20. 1. 2015 11:14

Poprosil by som autora o príklad kresťanského, židovského, budhistického fanatizmu. Alebo inak: príklad fanatizmu iného náboženstva, ako islamu. A bavme sa, prosím o súčasnosti, lebo v súčasnosti žijeme.

5 0
možnosti

Třeba vytáhne IRA. Oblíbené to téma těchto mudrců

1 0
možnosti

Když jsem žil ve Winnipegu, tak jsem bydlel kousek od čtvrti, kde bydleli Pákistánci a o kousek dál Iráčané , takže je mel jako sousedy několik let, než jsem se odstěhoval do lepšího na North Kildonan. Takže jsem měl tu čest muslimy poznat velmi dobře a někdy mi opravdu dobře nebylo. Také jsem mel tu čest poznat muslimy a muslimky, i když ty v uvozovkách, kteří ze svych islamskych zemi utekli do Kanady, protože doma jim od jejich soukmenovců hrozila smrt. .........ale to asi stejně půjde mimo Vás, ale hlavně, že jste si kopl do lidí, kteři poukazují na to, co muslimové dělají a o čem je islám.

10 0
možnosti

Ani jsem si nevsiml, ze by autor do nekoho kopl. Psal mimo jine o hlupacich, ale pral bych Vam, abyste se necitil byt oslovenym.;-)

0 3
možnosti

Jen dva prstíčky ohřejeme...dnes o tom pouze mluví, ale v Německu atd to již je realita!

8 0
možnosti

Ano pane Marečku, též se bojím hlupáků... A zvláště pak těch naivních.

6 0
možnosti

Vy jste na vlastní oči viděl muslimy. To já také. A také jsem na vlastní oči viděl hodně komunistů. Ani na jednoho z nich si nemohu stěžovat buď vůbec, nebo maximálně tak na jeho osobní vlastnosti zcela nezávislé na jeho politické orientaci. Přesto komunismus považuji za zlo a nikdy KSČM nedostala a nedostane můj hlas ve volbách.

Paralelu k muslimům si domyslete sám.

13 1
možnosti

Tato naivita poukazovani na znalost konkretniho muslima je neskutecna. :-(

7 0
možnosti

to nemá cenu.. Za mě karma R^

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS