Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je smutne, kolik skvelych muzikantu (a lidi) odeslo kvuli chlastu a jinym pratelum... Diky za hezkou vzpominku, mam a mel jsem to uplne stejne...

1 0
možnosti

Mně to děsný nepřipadá vůbec, a to jsem ho znal osobně. Mozart zemřel v pětatřiceti, Morrison v osmadvaceti, Joplinka v sedmadvaceti a Kristus ve třiatřiceti. Život není od toho, aby byl dlouhý, ale aby byl plodný, inspirativní a naplno prožitý. A bráno z tohoto úhlu zemřel Filip spíše stoletý. Že je smrt něco děsnýho je omyl. Za rohem čeká na nás všechny a vezme si nás cobydup, tak už se s tím kurnik vypořádejte. Myslím, že on by vám to napsal podobně.

4 0
možnosti

P84e37t94r 98S60k68á31c16e17l

26. 6. 2013 23:41

Souhlas. Stále platí: „Když si přišel na svět, plakal jsi a všichnise radovali. Žij tak, aby všichni plakali, až jej budeš opouštět.“ » Konfucius.R^

0 0
možnosti

Ahoj Štěpáne, na Tvém článku bych nezměnil ani jediné slovo. Přečetl jsem ho několikrát a vždy se mi vedraly slzy do očí. Jako bych to psal já, akorát já bych to nikdy takhle dobře nenapsal. Smekám a moc Tě zdravím.řími

2 2
možnosti
Foto

Pavle, moc tě zdravím....a jsem si jistej, že bys to nepsal stejně....těším se na slavnosti gymplu....na baru to probereme ;)

0 2
možnosti

Souhlas, i já ho mám spojenýho s gymplem, teď je to totální nostalgie, smutek a taky naštvanost. Měl jsem na ně jít 11. května do Akropole, ale něco mi do toho přišlo, tak jsem si řekl, že holt příště. Teď bych si nejradši nafackoval.. ;-(

0 2
možnosti

Tak. Poznámka na okraj, zkuste si dnes pustit ZNC... ehm... mně to teda nejde...

1 1
možnosti

Velmi pekne napsano!

1 2
možnosti

Včera celý dopoledne mi jelo hlavou "znám svýho známýho" a nemoh jsem si vzpomenout jak to bylo dál, je to už 20 let ... odpoledne jsem si vzpoměl i na refrén...

1 1
možnosti

Máte pravdu. Až na tenhle nesmysl: "Tehdy ještě existovaly hudební kluby a hrály v nich kapely naživo". Klubu je víc než dřív a naživo se hraje o sto šest.

4 1
možnosti

Dobře napsáno. Mám stejné pocity. Také jsem na Filipovi vyrůstal. Miloval jsem jeho "Marilyn Monroe", "Žiletky", "Prší"...Děkuji Filipe za všechny ty krásný písníčky a hudbu. Sbohem a řetěz.

3 1
možnosti

Vzpomínám na zřejmě jeden z jeho  posledních koncertů v mělnickém klubu v březnu tohoto roku. Již bylo na něm vidět, že se necítí dobře, ale hrál s nesmírným nasazením.. Byl to profík. Je to hrůza co dobrých kumštýřů odchází.....

10 2
možnosti

Pane Josífku proč ty minusy???

2 2
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3186x
Učitel, hudebník a vášnivý cyklista ;)

Seznam rubrik