Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z94d37e37n93ě34k 39B97á35r46t63a 5423871327708

Karma.Velice dobře napsáno.Kolik lidí v nacistickém Německu si při hajlování uvědomovalo,že jsou hlupáci?Asi nikdo.Pro ně byli hloupí ti co nechápali, že Hitler to myslí dobře a boj proti židovskému nebezpečí je správný...

0/0
21.1.2015 6:22

J25i21ř24í 28K92o36n81r28á65d 8322293149

Muslimové jsou teď prostě "v kurzu", píše a mluví o nich skoro každý. Typická česká vlastnost... Místo abychom mluvili o skutečných hrozbách (třeba důchodová časovaná bomba), které nás ohrozí mnohem dříve a zásadněji, tak řešíme otázky, kterým jako většinoví ateisté stejně nerozumíme.;-D

0/0
20.1.2015 19:17

M36i47l38a84n 65R52a17d14e24k 3587956921421

Nevidel jsem ziveho nacka na vlastni oci, no a?

0/0
20.1.2015 18:12

I33v88o 79S94c12h85l40ä10g91e96l 9360149797412

..."V posledních dnech naší zemí víří vlna nenávisti a odporu ke všemu muslimskému, ke všem lidem, kteří se hlásí k islámu, nebo jsou z toho alespoň podezíráni."...  Už Vaše první věta je nesmysl.

+1/0
20.1.2015 12:15

M44a22r18t71i70n 14L34a70c87o 7173776768

Poprosil by som autora o príklad kresťanského, židovského, budhistického fanatizmu. Alebo inak: príklad fanatizmu iného náboženstva, ako islamu. A bavme sa, prosím o súčasnosti, lebo v súčasnosti žijeme.

+5/0
20.1.2015 11:14

M44a25r66t41i66n 25K31a84v68k47a 4126321622462

Třeba vytáhne IRA. Oblíbené to téma těchto mudrců

+1/0
20.1.2015 11:23

L88i14b44o49r 12R79a84š21t71i90c15a 2851346875189

Co taková Jau Jau biomasa?

+1/0
20.1.2015 11:38

M61a11r72t27i35n 51K24a42v60k40a 4216821942712

Když jsem žil ve Winnipegu, tak jsem bydlel kousek od čtvrti, kde bydleli Pákistánci a o kousek dál Iráčané , takže je mel jako sousedy několik let, než jsem se odstěhoval do lepšího na North Kildonan. Takže jsem měl tu čest muslimy poznat velmi dobře a někdy mi opravdu dobře nebylo. Také jsem mel tu čest poznat muslimy a muslimky, i když ty v uvozovkách, kteří ze svych islamskych zemi utekli do Kanady, protože doma jim od jejich soukmenovců hrozila smrt. .........ale to asi stejně půjde mimo Vás, ale hlavně, že jste si kopl do lidí, kteři poukazují na to, co muslimové dělají a o čem je islám.

+10/0
20.1.2015 10:56

M95a20r85t18i34n 25H30u36l47a15k 1965901320520

Ani jsem si nevsiml, ze by autor do nekoho kopl. Psal mimo jine o hlupacich, ale pral bych Vam, abyste se necitil byt oslovenym.;-)

0/−3
20.1.2015 11:29

M35a79r89t42i76n 17K46a39v15k37a 4946741702822

Asi jsem četl jiný článek než vy....

+4/0
20.1.2015 11:56

T19o89n96d89a 49H75e79j29l77í10k 1728873359627

Jen dva prstíčky ohřejeme...dnes o tom pouze mluví, ale v Německu atd to již je realita!

+8/0
20.1.2015 10:47

R66a29d44e28k 70H66o35f59m30a50n 7277641590802

Ano pane Marečku, též se bojím hlupáků... A zvláště pak těch naivních.

+6/0
20.1.2015 10:44

S79l80a39v49o58m53í37r 24B10e10n82e76š 6942167110894

Vy jste na vlastní oči viděl muslimy. To já také. A také jsem na vlastní oči viděl hodně komunistů. Ani na jednoho z nich si nemohu stěžovat buď vůbec, nebo maximálně tak na jeho osobní vlastnosti zcela nezávislé na jeho politické orientaci. Přesto komunismus považuji za zlo a nikdy KSČM nedostala a nedostane můj hlas ve volbách.

Paralelu k muslimům si domyslete sám.

+13/−1
20.1.2015 10:18

K68l87a80r82a 71M84e92r75t13e14l57o59v69á 5554710846

Tato naivita poukazovani na znalost konkretniho muslima je neskutecna. :-(

+7/0
20.1.2015 10:20
Foto

P26a98v48e96l 70D32v39o81ř35á52k 5299435454920

To já viděl také hodně komunistů, a to hodných. Dokonce patřili k přátelům. Jenže zase jeden zlý mě zmydlil obuchem (a poležel jsem si pak ve špitále), druhý mě uvrhl do podzemní "komůrky" v Bartolomějské, další mě vyhodil ze školy ....

A jak si tedy mám vybírat?

+4/0
20.1.2015 11:09

J71a28n57a 40S80t38e82h75l19í93k86o62v46á 2539940770546

to nemá cenu.. Za mě karma R^

+1/−1
20.1.2015 10:16

K53l37a96r60a 94M66e14r28t46e58l98o57v28á 5654580406

Nikdo uz sokovan neni. Vrazedne radeni muslimu vidime dnes a denne takrka v primem prenosu

Preju muslimum jen to nejlepsi. Teroristum a zabijakum 72 panen v raji pokud mozno jeste dnes, a ostatnim muslimum rychli uprk od islamu.

+10/0
20.1.2015 10:09

K19l42a38r11a 38M74e42r12t49e89l53o19v18á 5854840856

...rychly...

0/0
20.1.2015 10:14

D56a97n74i15e47l 42K75r60o53n21e44r 7784824276897

Islamizace Evropy je spatna vec bez ohledu na to, jaci bezni Muslimove jsou. Ja jsem s Muslimy kdysi i pracoval a problemy nebyly, ale i kdyby se mezi nimi objevil jeden jediny radikal, proc si ho tady zavlect? Evropa by mela byt pro lidi ze zemi mimo EU uzavrenou oblasti a moznost ziskat povoleni k pobytu nebo nedej boze obcanstvi by melo byt stejne obtizne jako je to obtizne v USA.

+7/0
20.1.2015 10:08

R37a38d31i36m 21B66i75t25t77n93e94r 6201153239934

Naivní a dojmologický blog, po zásluze antikarma.

+18/0
20.1.2015 10:01

M20a59r73t23i10n 30H90u52l91a76k 1665771570270

Podle meho nazoru je tento blog lucernou v tomto prisernem temnu populismu, hlouposti, neznalosti a xenofobie, ktere se na techto strankach siri.

+1/−4
20.1.2015 10:30

L40i62b28o32r 98R25a80š85t59i72c28a 2801816955219

Jsem proti islámu právě z důvodu, že ho znám. Korán a část souvisejících textů jsem si důkladně prostudoval, stejně jako bibli a v ní Nový zákon.

Temno populismu, hlouposti, neznalosti naopak čiší z naivních multikulti pohádek.

+4/0
20.1.2015 10:41

V31l69a47s58t11i83m15i69l 26K68r46a84u38s 3583544884283

Ano, fanatismus a slepá nenávist jsou nebezpečné. Bohužel, nejvíce je jí právě mezi muslimy - viz Afghánistán, Irák, Sýrie, Pákistán, Jemen, Somálsko, Lybie, Nigérie  ....

+15/0
20.1.2015 9:59

B47o40r75i87s 15O96n23d33e10r10k93a 1294488939414

No ale právě. Dneska 70, za 2 měsíce 700 a za rok 7 000. Když to přeci šlo jednou, může to jít znova. Navíc, to že tu nejsou, takže proč se Češi bojí, není tak úplně neprůstřelný argument. Ono, nemusím si píchnout heroin(přijmout muslimy), abych věděl, že to nechci. Stačí se podívat na okolní feťáky(UK, Francie, Švédsko, ...), jak jim to prospívá.

+11/0
20.1.2015 9:58

M50a45r76t82i14n 74K95l30í51m53e88k 1139577581292

Tak mladý a tak naivní.......

+6/−1
20.1.2015 9:48

L81i90b82o27r 81R74a28š27t76i10c81a 2631676645459

Učitel a hudebník....

Mno, známá co dlouhodobě komunikuje s učiteli na školách v Rakousku také byla udivena tím, jak tam, naprosto oficiálně a legálně, je umožněny na školách drsná muslimská agitace, dochází tam imám a dětičky hecuje proti demokracii a křesťanům.

Plody této politiky přichází...

+10/0
20.1.2015 9:52

M61a72r22t41i88n 61K48l72í53m82e19k 1199367511662

Pomalu,ale jistě........

+2/0
20.1.2015 9:54

E95v69ž80e41n 11P67o96l58á60k 3888328281103

Nikoho nezajímá jeden konkrétní muslim, ale masový jev imigrace muslimů a její prokazatelně negativní důsledky. Autor evidentně na problematiku narazil včera prvně, protože takovýchto článků s téměř identickými neargumenty už tu byly stovky.

+21/0
20.1.2015 9:43

L31i20b38o65r 16R90a26š90t26i69c66a 2431276385439

.... a já se zas štítím hlupáků, co si ani nepřečetli základní manuál muslímů - Korán - a nepochopili, že nejde jen o náboženství (=slepé zastávání nelogických, nepravděpodobných  a neprůkazných domněnek) - ale o vražednou ideologii.

Ideologii přikazující zavraždit i toho hlupáka, co sem napíše takový "tolerantní" blog.

To že se do plnění příkazů jejich víry často některým z muslimů nechce, neznamená, že kdykoliv s tím mohou začít.

Korán považují za jejich verzí boha přímo daný návod, jak se v životě chovat.

Je zásadní a podstatný rozdíl oproti bibli s jejím Novým Zákonem, kde dominantní příkaz je láska k bližnímu.

+17/0
20.1.2015 9:40
Foto

F72i65l90i74p 19Š13k21o82p35e63k 7772634234614

Děkuji za ten názor. Taky se mi prici ta idiotska histerie, která je i tady na blogu. Jako národ máme holt ještě spoustu mindraku a takhle se to bohužel projevuje.

+5/−12
20.1.2015 9:38

L51i66b43o48r 88R31a72š79t52i30c60a 2501156525219

Nemáme důvod jako národ k mindrákům. Máme historii na kterou můžeme být hrdí. Naši legionáři dokázali vítězit i proti bolševikům a ovládnout tisíce km dlouhou sibiřskou magistrálu. Naši vojáci bojovali i za 2.sv. války a významnou měrou se podíleli na záchraně UK. Byli to Češi, kdo se v r. 1968 dokázali dočasně vzepřít obrovské přesile a ukázat svou myšlenkovou převahu, jako kulturní národ i v těch dobách vytvořili nesmrtelná díla.

Můžeme být hrdí i na to, že v nejmenší míře na světě jsme se odpoutali od náboženského tmářství. A proto také je tu dost lidí, diskutérů, kteří dokáží dohlédnout, kam vede tolerování smrtelné ideologie, kterou islám představuje.

+14/0
20.1.2015 9:44
Foto

F73i66l49i67p 24Š86k33o40p53e90k 7782194374134

Dekuju ze ste mi to objasnil

+2/−1
20.1.2015 9:45

L12i38b36o12r 39R74a13š33t94i37c17a 2701926225709

Rádo se stalo a jako ateista se modlím, aby ten, koho máte na ramenou Vám jednou, coby nevěřícímu, neprořízl hrdlo.

+8/−1
20.1.2015 9:54
Foto

F23i67l97i68p 71Š60k95o37p95e98k 7742274354884

No...kéž bych se někdy dostal na vaši mentální úroveň...ale obávám se, že tohle je pro mě nedosažitelný cíl...

+1/−1
20.1.2015 10:13

L56i20b21o45r 76R49a91š33t47i75c77a 2171506715219

Ve vší skromnosti se domnívám, že Vám skutečně chybí znalosti jak z historie (viz "mindráky"), tak i znalosti Koránu a muslimských textů.

Ovšem typické je, že jste v této fázi naši diskuse sklouzl k osobnímu ataku, což je - jak známo již z teorie diskuse objasněné v antice - příznakem nedostatku věcných argumentů.

Takže v tomto smyslu i hozením ručníku....

+3/−1
20.1.2015 10:44

J60i53ř93í 20K69i39n32d80l 2508647513167

Pane Raštico,souhlas až na ten závěr, že jsme se odpoutali od náboženského tmářst.í. Křes´tanství nebylo nikdy tmářské, podporovalo vědu, umění a celá Evropa stojí na těchto základech. Hanit,  bez znalosti historie, základy na kterých stojí Evropa, nahrává jenom islámu. Evropa se dokázala v historii ubránit islámu jenom proto, že je spojovala víra v křes´tanství.

+4/0
20.1.2015 10:15
Foto

F13i64l56i76p 43Š47k27o94p35e26k 7722784894304

http://skopek.blog.idnes.cz/c/442461/Muslim-nebo-katolik.html

Zveřejněno ještě před útokem na Charlie Hebdo

0/0
20.1.2015 10:17

L21i30b40o16r 34R92a64š28t77i47c90a 2481126585609

Váš odkaz na Váš blog ukazuje, jak málo reálných argumentů máte. Katolická cirkev, když měla monopol na vzdělání, vědu, společnost .... v převážné míře pozitivní vliv neměla.

Rozvoj vědy, společnosti, ekonomiky naopak nastal až s příchodem renesance. Renesance = návaznost na antiku, její mnohem vyšší míru tolerantnosti, demokratičnosti, svobodomyslnosti.

0/0
20.1.2015 10:49

J10i42ř81í 83K94i57n83d49l 2218837223887

Pane Raštico, tím jste prokázal hlubokou neznalost historie. První církevní škola v Čechách byla založena v Praze u sv. Víta v roce 1068. První ženou, která učila na církevní lékařské univerzitě v iitalském Salermu v 11 století byla Trotula di Ruggiero, a proslavila se jako vynikající diagnostička chorob. Velký dominikán, profesor pařížské Sorbony Albert  Veliký ve 13 století,  proslul jako veliký přírovědec, který popsal většinu žijících ryb. Františkán Robert Bacon v té době vynalezl brýle, učenec Jan Salisbury proslul jako astronom, který vytýčil jasné hranice  mezi astronomií, jako vědou a astrologii jako pověrou. Třicet kráterů na měsíci je pojemnovaných po církevních představitelů z řad církevních řádu, zejména Jezuitů. Papež III se všimi poctami přijal Koperníka, který mu věnoval své dílo O pohybu zemských těles a jmenoval jej členem Papežské akademie.  Ani ta renesance by nevznikla bez podpory církve a zásluhou církve, bez její podpory by nevzniklo umění, protože to byla zejména církev, kdo umění podproval. Spousta malířů, sochařů, architektů, vznikla díky podpoře ze strany církve. Myslíte, že by to dokázala tmářská církev.

0/0
20.1.2015 11:10

L34i54b90o39r 86R97a84š21t68i33c13a 2981316795369

Možná Vám uniklo slůvko "převážně".

Ono i v dobách, kdy monopolní firma "katolická církev" měla monopol na vědu, občas někdo znalosti popostrčil. Pokud to nebylo v rozporu s textem bible. Ono totiž mimo sféru tohoto tmářského spolku bádat šlo jen těžko.

Ano, církev podporovala umění. Velmi ho potřebovala pro účinnou agitaci a vymývání mozků. Mno a žeby renesance - coby renesance existence konkurenčních antických bohů byla církví podporována -nonono - to už jste trochu přehnal ne?

Leda renesance jako poutavější způsoby stavby a výzdoby agitačních místností - to jistě ano, že...

+1/−1
20.1.2015 11:44

J12i68ř74í 20K31i79n19d78l 2918607163967

Pane církevní filisof sv. Augustín prohlásil a tím se i církev řídila, že Bible nás učí, jak se jde do nebe, ne jak jenebe postavené.  Kdyby církev vymývala lidem mozky, to si opravdu myslíte, že by  vznikla renezance, a že by Evropa dosáhla takové pokroku jako v současné době. Proč, tolik vynikajích vědců  v současné době věří stále v Boha. To proto, že si nechává stále vymývat mozky ?  Proč se na církevních školách od 11 století se učila matematika, geometrie lékařství, biologie, astronomie, takže podle vás jenom proto, aby lidem vymývala mozky.  Nebylo by pro církev jednoduší žádné školy nezakládat, když jim chtěla vymývat mozky. Takže i dnes umění slouží k tomu, aby lidem vymývalo mozky a jiný účel podle vás nemá. Proč v současné době obdivuje staré obrazy, to je proto, že nám stále vymývají mozky anebo důvod je jiný ? Prostě ve vás je zažrané komunistické školství.

+2/0
20.1.2015 12:14

L85i37b80o29r 32R21a14š40t73i85c18a 2131506265479

Kdyby církev lidem nevymývala mozky - opravdu si nemyslíte, že by vývoj byl mnohem rychlejší a návrat ke znalostem antiky dřívější?

Co se týče podílu vědců paradoxně nevědecky ještě zastávající hypotézu existence některé z verzí bohů - tak na to se již skoro 100 let v USA provádí mezi těmi špičkovými pravidelný průzkum.

Tento podíl rapidně klesá.

Že se učily i některé exaktní vědy dávat do souvislosti s jinak prokazatelně existujícím vymýváním mozků - nonono - jistě sám cítíte demogogičnost takovéto "argumentace". I monopolní firma jako katolická potřebovala k existenci ekonomiky z které žila lidi s prakticky použitelnými znalostmi.

V oblasti lékařství - dobře si vzpomínám, jak církev bránila dlouhodobě i takové elementární věci jako byly pitvy. Co se týče astronomie - jak dlouho se bránila tomu, že centrem vesmíru není zeměkoule....

A ano, dnes umění už není služkou církve, nezneužívá zblblosti umělců k sebepropagaci v takové míře...

Prostě ve Vás je zažraná katolická propaganda a nutí Vás k osobnímu ataku, že jiné znalosti než Vaše jsou komunistické....

0/−1
20.1.2015 12:37

L90i76b38o82r 61R24a31š80t79i46c72a 2891186255749

Ostatně zhroucení věd, technologií, ekonomiky po příchodu monopolní moci křesťanských církví - východní i západní je prostě faktem.

Míra produktivity práce, znalostí, technologií antiky byla znovudosažena až za stovky let

0/−1
20.1.2015 11:46

J98a77n79a 10S98t82e86h14l79í86k27o49v62á 2269600700696

podporovalo vědu???

0/0
20.1.2015 10:20

K15l42a27r12a 62M76e54r81t63e56l11o81v59á 5304940246

Evropska veda vznikla z vakua? Prvnimi nositeli vedy severne od Apl byly klastery. Ti opisovali i starorecke filosofy. Vaclav IV. Byl btw. Znalcem Aristotela. Nrsmite komunistickym ahistorickym lzim tak verit.:-)

+4/0
20.1.2015 10:39

K97l85a39r32a 50M26e63r13t72e58l95o44v74á 5684630286

....mnisi opisovali...

0/0
20.1.2015 10:40

J74a13n84a 75S96t72e46h11l35í27k45o36v85á 2319300650316

nejvíc antických děl, znalosti matematiky, lékařství měli arabové a židé, díky nim se tyto pohanské spisy uchovaly ;-) Ano s kláštery souhlasím, ale tam se řešila scholastika a ne věda.

0/−2
20.1.2015 10:47

L34i63b39o31r 48R28a87š77t24i38c13a 2801196175939

Pokud mezi mnichy, či křesťanskými šamany se objevily příznaky vědečtějších přístupů, tak byli jejich nositelé často, v převažující míře, vystaveni ze strany monopolní firmy zvané "církev" vystaveni perzekuci, někdy přímo popraveni.

+1/−2
20.1.2015 10:51

J91a81n17a 55S45t29e27h35l49í37k95o32v80á 2369270510386

přesně tak.

0/0
20.1.2015 10:53

K39l23a49r15a 33M96e35r83t95e96l82o44v42á 5304250196

Prosim, co to pisete.? Scholastika je zjednodusene receno metoda, nikoli jakasi samostatna disciplina. :-D

Jisteze se tam resila veda. Ono se tam i dost studovalo. :-) Mendela-mnicha zname asi vsichni, z tech novejsich:-)

+1/0
20.1.2015 19:19



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.