Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Jesli FRČ bude poradcem pro kulturu, pak pánbůh s námi a zlý pryč.

0 0
možnosti
JS

Pokud by pan "Ringo" podporoval současnou vládu a pana knížete, tak by mu všichni ti umělci a umělečtí odborníci stavěli zlacený pomník.

2 1
možnosti
Foto

Zvykejte si. Primitivní hulváctví a sprosťáctví je v oblibě a nemohlo do "kultury" neproniknout.

2 2
možnosti
MD

FRCech je pramen invence z Novohradskych hor. To neni nic pro milovniky syrovatky.

3 0
možnosti
Foto

Už jenom za tohle 

http://www.youtube.com/watch?v=hVB7-ngA8_4

si božský Ringo z mého pohledu zaslouží pomník ... já prostě mám tenhle humor rád :)

6 0
možnosti
PV

Tenhle "Ringo - Já už jdu - už mám všechno hotový" mi taky není dvakrát sympatický, o kultuře nemůže být řeč. Ale ptám se autora, jestli podobný článek napsal, když pravdoláskaři tolik opěvovali "dílo" toho magora Jirouse? Jeho slovník je hodně podobný.

4 0
možnosti
AK

Když slyším vypouštět jeho "moudra" v rádiu tak raději přepínám.

0 4
možnosti
Foto

našinec má holt rád lidovou kultůru

1 3
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3186x
Učitel, hudebník a vášnivý cyklista ;)

Seznam rubrik