Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono se jinak vládlo Klausovi, když do republiky tekly řeky peněz za nákupy bank a firem a z nových investic, Zemanovi, Grossovi i Paroubkovi, když byla konjunktura a Nečasovi, když je ve světě krize.

3 1
možnosti

Třeba tím,že by se uzavřela velká tzv.duhová koalice.Ale to co předvedl Klaus se Zemanem byl opravdu "majstrštyk"na oblbování voličů!Já vůl jsem toho Klause 20 let voli,to mne bude mrzet hodně dlouho !

1 4
možnosti

velká není totéž, co duhová, ale to je jedno.... fakticky by to bylo to samé, znovu by si rozdělili sféry vlivu ( nebo mohli rozdělit), takže tohle není řešení, jen jiný název stavu.

0 1
možnosti

jsem první diskutující, tak mi to snad vy ostatní vysvětlíte.... Neustále se papouškuje a hlavně kritizuje opoziční smlouva. Nejsem žádný její obhájce... jen mohl by mi někdo nastínit, jak se taková situace řeší? Dobrá může se jít do voleb, ale když jsou výsledky podobné, tak znova do voleb? A to třeba 10x za sebou? Co vím, tak velké, nebo duhové, koalice už ve světě byly. Říkám... nehájím opoziční smlouvu, jen můžete někdo navrhnout, co se tedy vlastně mělo dělat, když nikdo nebyl schopen sestavit vládu?

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS