Štěpán Mareček

Poslední tečka za hloupým článkem pana Ivo Richtera

4. 06. 2013 21:14:55
26. května jsem uveřejnil článek "Otevřená reakce na jeden hloupý článek pan Ivo Richtera". Očekával jsem autorovu reakci v diskusi, ale pan Richter se do diskuse nepřipojil. Nakonec se přece jen ozval - poslal mi mail. Myslím si, že stojí za zveřejnění. Předkládám jej v plném znění, nechť si každý udělá obrázek sám. Tímto považuji případ Richter za uzavřený.
Vážený pane, právě kvůli fanatikům Vašeho typu jsem neumožnil diskuzi pod svým článkem. Bylo mi jasné, že se najde nejeden Karlofil, který bude obhajovat tohoto vlastizrádce všemi prostředky.
Případy, kdy došlo k šikaně žáka jen proto, že nefandil knížeti je celá řada- zkuste Google, to je, pane, věc.
Jeho uznání kosova je vlastizradou. Stál u zrodu restitucí a on a jeho kumpáni z Rakouska se pořádně nakapsovali.
Je to darebák, lump a lotr, který měl už dávno viset! Bohužel, díky takovým jako jste vy tady tenhle šmejd dál otravuje vzduch. U nejhorší je, že -jak píšete- jste učitel. Tedy, pane, jestli své svěřence vedete podobným stylem, tak to potěš!
Bez pozdravu
Richter
Odesláno z tabletu Samsung
Autor: Štěpán Mareček | karma: 17.88 | přečteno: 2345 ×
Poslední články autora